Zgłaszanie szkód


Allianz www.allianz.pl

  • Najszybsza metodą zgłoszenia szkody w Allianz jest zgłoszenie telefoniczne.Aby skontaktować się z Call Center należy wybrać numer:0 801 10 20 30 (z telefonów stacjonarnych)

    (+22) 657 12 02 (z telefonów komórkowych oraz z zagranicy)

  • czynne: poniedziałek – piątek od 8.30 – 18.00

Aviva www.aviva.pl

  • Telecentrum:801 888 444 (z telefonów stacjonarnych)(+48 22) 557 44 44 (dla telefonów komórkowych)
  • w godzinach 7.30 – 20.00;
  • fax: (+48 22) 557 40 03;
  • e-mail: bok@aviva.pl

Benefia www.benefia.pl

  • 801 080 300 lub (22) 212 20 30czynne cała dobę

Generali www.generali.pl

  • Zgłoszenie szkody0 801 343 343 (z telefonów stacjonarnych)+48 22 543 0 543 (z telefonów komórkowych)
  • Assistance komunikacyjne 801-181-572 lub +48 22 874 56 55
  • On-line: http://www.generali.pl/obsluga-i-pomoc

HDI www.hdi-asekuracja.pl

  • Centrum Likwidacji Szkód w Szczecinie801 801 181 (z telefonów stacjonarnych)(22) 44 99 999 ( z telefonów komórkowych)

    fax: (22) 449-94-68

    e-mail: rcls.szczecin@hdi-asekuracja.pl

  • Szkodę można również zgłosić osobiścieul. Pomorska 144, 70-812 Szczecinponiedziałek-piątek 8.00-17.00
  • Zgłaszanie szkód z Assistance PlusTel. 800 122 223 – szkody z telefonów stacjonarnychlub +48 22 619 22 10

Liberty Direct www.libertydirect.pl

  • Prosimy zgłosić szkodę telefonicznie pod numerem (+48) 22 589 95 21

STU Ergo Hestia www.ergohestia.pl

  • Zgłaszanie szkód:801-107-107 z telefonów stacjonarnych lub58 555 55 55 z telefonów komórkowych

Interpolska www.interpolska.pl

  • Zgłaszanie szkód:801 888 997 z telefonów stacjonarnychlub 22 333 77 88 (dla połączeń z tel. komórkowych)

    czynne: od poniedziałku do piątku 9.00-17.00

    e-mail: odszkodowania@interpolska.pl

  • Assistance Inter Lokum22 563 11 77

PTU www.ptu.pl

  • Zgłaszanie szkód tel. 22 539 31 00e-mail: box@ptu.pl
  • Zgłaszanie szkód assistance: 22 575 98 98

PZM www.pzmtu.pl

PZU www.pzu.pl

  • Szkodę można zgłości telefonicznie za pośrednictwem Infolinii Grupy PZU, dzwoniąc na numer 801 102 102 lub (22) 566 55 55

Signal Iduna www.signal-iduna.pl

  • INFOLINIA dot. likwidacji szkód turystycznych:+48 22 50 56 160Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. od 8:30 do 17:00
  • INFOLINIA dot. ubezpieczeń zdrowotnych:0 801 120 120+ 48 22 50 56 506

    Infolinia czynna 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę

    e-mail: callcenter@signal-iduna.pl

TUW TUW www.tuw.pl

  • Przyjmowanie szkód: 22 894 47 72 lub 801 001 003

TUW TUZ www.tuz.pl

  • Centrum Zgłaszania Szkód: (22) 327 60 60poniedziałek-piątek 8.00-16.00

Uniqa www.uniqa.pl

  • Centrum Pomocy Grupy UNIQA0801 597 597 lub 42 66 66 500Serwis przyjmowania zgłoszeń szkód czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 19.00.

    Po godz 19.00 istnieje możliwość pozostawienia wiadomości na poczcie głosowej.

  • On-line: http://www.uniqa.pl/uniqa_pl/cms/service/claim/index.jsp

Warta www.warta.pl

  • Centrum Alarmowe Warty801-311 311 z telefonów stacjonarnych601-311-311 z telefonów komórkowych